آمارهای جدید رشد معاملات مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 134
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که مستحضر هستید بازار معاملات مسکن چند سالی است که در رکود به سر می برد و کاهش تعداد و حجم معاملات صورت گرفته در این مورد سبب شده که صنایع مربوط به مسکن نیز تحت الشعاع قرار بگیرند و از این رو وضعیت اقتصادی نیز در مورد اشتغالزایی در امر ساخت وساز دچار مشکلاتی شده است.

امسال در مقایسه با سال گذشته در همین ماه شاهد وجود رشد در بازار داد و ستد و معاملات مسکن می باشیم و افزایش حجم معاملات و تعداد آنها نشان می دهد که کمی تحرک در این بازار مسکن به وجود آمده است.

آمارها نشان می دهد که با وجود معاملات انجام شده در تهران هنوز شاهد رکود در بازار مسکن هستیم اگرچه که تعداد معاملات انجام شده و خرید و فروش امسال نسبت به همین موقع در سال گذشته تحرک بیشتری مشاهده می شود.

حجم خرید آپارتمان امسال رشدی برابر با 6 درصد داشته است که این میزان نشان دهنده تحرکی است که در بازار مسکن در حال رونق گرفتن می باشد و تعداد  معاملات نسبت به سال گذشته امیدوار کننده تر می باشد.

در مسیر پیش رونق بازار معاملات مسکن می توان شاهد افزایش تعداد معاملات صورت گرفته در این زمینه بود و با این تحرک ایجاد شده آینده امیدوارکننده ای برای صنعت ساخت و ساز نیز به چشم می خورد.

کلمات کلیدی: بازار معاملات مسکن، صنعت ساخت و ساز، رونق بازار مسکن، رکود بازار مسکن، معاملات مسکن، افزایش حجم معاملات، خرید و فروش مسکن، حجم خرید آپارتمان، بازار داد و ستد

منبع خبر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com